Najczęstsze pytania
Podczas finalizacji zamówienia, coś poszło nie tak płatnością
Zaloguj się w naszym sklepie
https://babyboutik.pl/pl/login
Następnie wejdź w MOJE KONTO na górze strony. Powinny wyświetlić się Twoje zamówienia.
Przy zamówieniu, w którym powstał problem powinna być opcja "OPŁAĆ PONOWNIE". Kliknij w to i dokończ proces płatności.
2. Nie mam konta
Sprawdź skrzynkę pocztową i poszukaj wiadomości od nas zaczynającej się od "Potwierdzenie zamówienia nr: TWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA"
W treści znajdziesz link umożliwiający ponownie dokonanie płatności.
Wystarczy w niego kliknąć a system sam dalej Cię poprowadzi.
Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości w skrzynce mailowe, napisz do nas a na pewno pomożemy.
Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Babyboutik?
Nie musisz się rejestrować. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wówczas nie masz jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane. Nie będziesz mógł także korzystać z przywilejów dla stałych Klientów.
Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis ZAREJESTRUJ SIĘ i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w sklepie internetowym Babyboutik.
Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis: Nie pamiętasz hasła? „Kliknij tutaj.” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane link, który umożliwi ustawienie nowego hasła.
Jak składać zamówienie telefoniczne?
Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.
Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?
Babyboutik zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?
Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Czy mogę wymienić otrzymany towar?
Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?
Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.